Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Ειρήνη Μαρία Ρήγου - Φιλιππή:Οι επιλογές του σημερινού Δημάρχου γυρίζουν τον Δήμο πίσω...

Δήλωση προς τους πολίτες του Δήμου Πεντέλης 
Τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ τα τεκταινόμενα στον δήμο μας από την θέση της Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Νέας Πεντέλης.
Έχω διαμορφώσει την άποψη ότι ο Δήμος μας, κάθε μέρα που περνάει, απαξιώνεται όλο και περισσότερο από τις πολιτικές που εφαρμόζει η σημερινή διοίκηση.
Οι επιλογές του σημερινού Δημάρχου γυρίζουν τον Δήμο πίσω και του στερούν το δυναμικό μέλλον που του αξίζει.
Την αξιοπρέπεια μου, το ήθος μου και την μέχρι σήμερα πορεία μου στα κοινά δεν έθεσα ποτέ σε διαπραγμάτευση για να αγωνίζομαι για το κοινό καλό.
Οι επιλογές μου στηρίζονται σε δύο άξονες:
Η πόλη χρειάζεται να επιλέξει μία διοίκηση   η οποία θα βρίσκεται δίπλα στον πολίτη και απέναντι στις όποιες κυβερνητικές επιλογές  τον  φέρνουν σε οικονομικό και κοινωνικό αδιέξοδο.
Η πόλη χρειάζεται να επιλέξει μία διοίκηση που θα να είναι απέναντι  σε αυτούς που στόχο τους έχουν να εξυπηρετήσουν μικροπολιτικές ενάντια  στο κοινό συμφέρον ενώ θα έπρεπε να προέχει ο θεσμός της αυτοδιοίκησης.
Για όλους τους παραπάνω λόγους από σήμερα δηλώνω την ενεργή συμμετοχή μου στον συνδυασμό του Αντώνη Φειδοπιάστη Πεντέλη Εν Δράσει – Ριζοσπαστική Συνεργασία Πολιτών, τον μόνο που ο κόσμος μπορεί να εμπιστευθεί.

                                       Ειρήνη Μαρία Ρήγου - Φιλιππή
                         Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας
                                       Νέας Πεντέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου