Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η κοντή μνήμη και οι προσωπικές επιθέσεις του κ. Στεργίου

Μέχρι πρόσφατα ανεχόμουν τους τραμπούκους που με απειλούσαν, με την ανοχήσας, όταν έπαιρνα το λόγο στο δημοτικό συμβούλιο. Αργότερα άρχισαν οι προσωπικές επιθέσεις στο πρόσωπό μου και την οικογένειά μου.
Τώρα αμφισβητείται η προσωπική μου πορεία στο χώρο της αυτοδιοίκησης, η συμβολή μου στην προστασία του περιβάλλοντος και η οικολογική μου ευαισθησία.
Είναι προφανές κύριε Στεργίου ότι τα δελτία τύπου που μου αφιερώνετε αντανακλούν το ύφος και ήθος της περιόδου που διοικήσατε το δήμο, που ευτυχώς σύντομα τελειώνει.
Η μικρόψυχη αντιμετώπιση των πολιτικών αντιπάλων σας δε θα σας βοηθήσει – θα βοηθήσει όμως τους δημότες της Πεντέλης να καταλάβουν με ποιον έχουν να κάνουν.
Εσείς δεν είστε εκείνος που είπε δημόσια, μέσα σε δημοτικό συμβούλιο, πριν την κατάρρευση του συνδυασμού σας, ότι ο Φειδοπιάστης «ήταν πάντα παρών στις φωτιές»;
Εσείς  δεν είστε εκείνος που πολλές φορές έχετε εξάρει την εμπειρία μου σε θέματα πολιτικής προστασίας;
Εσείς  δεν με έχετε βραβεύσει, ως πρόεδρος του ΣΠΑΠ, για την εθελοντική προσφορά μου στο Πεντελικό Βουνό;
Να σας θυμίσω ότι:
- Είμαι εθελοντής από το 1982 και έχω βρεθεί σε όλα τα μέτωπα πυρκαγιών.
- Κατά τη θητεία μου στο δήμο Ν. Πεντέλης έγινε εκτεταμένη αναδάσωση σε συνεργασία με την Νομαρχία Αθηνών .
- Μετείχαμε δε σε όλες της αναδασώσεις του ΣΠΑΠ
- Εισηγήθηκα την ίδρυση της Εθελοντικής Ομάδας Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών του δήμου Ν. Πεντέλης, που εντάχθηκε στο Μητρώο Εθελοντικών Ομάδων της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας.
Την ομάδα αυτή, εσείς κ. Στεργίου,  τη διαλύσατε.
- Μετείχα στην Ομάδα Εθελοντών του ΣΠΑΠ την οποία επίσης διαλύσατε κ. Στεργίου, κατά την πρώτη θητεία σας ως πρόεδρος, δηλώνοντας ότι θέλετε εμμίσθους για να μπορείτε να τους διατάζετε –ελέγχετε λέω εγώ.
- Πρωτοστάτησα στη μάχη κατά της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών στο Πεντελικό.
Αλήθεια εσείς που βρισκόσασταν τότε;
Εμείς ούτε άγνοια έχουμε, ούτε παραπληροφορούμε, γιατί απλά δεν έχουμε δεσμεύσεις σε κανέναν, ούτε κάνουμε δημόσιες σχέσεις με ιδιώτες, που επιδιώκουν να καταστρέψουν το περιβάλλον για το κέρδος.
Γιατί το δημοτικό συμβούλιο της Κηφισιάς έλαβε ομόφωνη απόφαση ΚΑΤΑ της εγκατάστασης  ίδιας μονάδας στη θέση Καλυφτάκι;
Γιατί πολίτες της Κηφισιάς έκαναν προσφυγή ενάντια στο αντίστοιχο εργοστάσιο;
Γιατί σε ολόκληρη την Ελλάδα, στην Κηφισιά, στη Θήβα, στην Ερμιονίδα, στη Ρόδο, στο Βόλο, στη Φυλή και αλλού, όπου εξαγγέλλονται εργοστάσια καύσης, οι πολίτες ξεσηκώνονται και τα σταματούν;
Κύριε Στεργίου τα ψέματα τελείωσαν!
Τα επιχειρήματα μας είναι ακλόνητα και μιλάμε τη φωνή της αλήθειας.
Θα υπερασπιστούμε μαζί με τους συμπολίτες μας την ζωή και τη υγεία των παιδιών μας.
Θα ακυρώσουμε τη δική σας βλαπτική εμμονή να εγκαταστήσετε το θανάσιμο εργοστάσιο καύσης βιομάζας (απορριμμάτων) στην καρδιά του Πεντελικού βουνού.

                                                 Αντώνης Φειδοπιάστης
                      Δημοτικός Σύμβουλος  Επικεφαλής της δημοτικής κίνησης
                                                Πεντέλη Εν Δράσει
                                   Ριζοσπαστική Συνεργασία Πολιτών

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου