Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

H «επιχειρηματικότητα» των "Πράσινων Τρωκτικών"


Οι μπουλντόζες ισοπεδώνουν κι η περιβαλλοντική καταστροφή ανεπαισθήτως ολοκληρώνεται.
 Άλλη μια καμμένη περιοχή στο Δασαμαρι
(μεταξύ του ρέματος Βαλαναρη και της οδού Κοραή)
 σερβίρεται φιλέτο στην «πράσινη επιχειρηματικότητα».
 
 
Αναζητώντας τους υπευθύνους για την προστασία των καμμένων δασικών εκτάσεων συναντούμε πάλι τον Καφκικό Δαίδαλο του Δασαρχείου Πεντέλης και τη θερινή ραστώνη
 του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου.
 Προς το παρόν οι δηλωσεις αγνοιας εναλλάσσονται με τυπικές διεκπεραιωτικές απαντήσεις.
 Και στο μεταξύ κάποιοι... αγρόν αγοράζουν

1 σχόλιο:

  1. Εδώ είναι ο κ. Benjamin επικοινωνήστε με τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, lfdsloans@outlook.com. / Ή Whatsapp +1 989-394-3740 που με βοήθησε με δάνειο 90.000,00 ευρώ για την εκκίνηση της επιχείρησής μου και είμαι πολύ ευγνώμων, ήταν πολύ δύσκολο για μένα εδώ να προσπαθήσω να κάνω έναν τρόπο, όπως η μόνη μητέρα τα πράγματα δεν ήταν εύκολο με μένα, αλλά με τη βοήθεια του κ. Benjamin έβαλε χαμόγελο στο πρόσωπό μου καθώς βλέπω την επιχείρησή μου να μεγαλώνει και να επεκτείνεται επίσης. Ξέρω ότι μπορεί να εκπλήσσετε γιατί βάζω τέτοια πράγματα εδώ, αλλά πρέπει πραγματικά να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, οπότε όποιος ζητά για οικονομική βοήθεια ή για να αντιμετωπίσετε δυσκολίες με εκεί επιχειρήσεις ή θέλετε να ξεκινήσετε επιχειρηματικό έργο, μπορείτε να το δείτε και να ελπίζετε να βγείτε από την δυσκολία..Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή