Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Δ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ - ΚΑΨΑΛΗΣ:

      Oλοι μαζί μια γροθιά για να εγγυηθούμε
              για την πόλη  και το βουνό μας
"Πολιτικός Πολιτισμός" στην Εκδήλωση Υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων Περιφέρειας Πεντέλης

Στη γειτονιά του στην Πεντέλη, υποδέχθηκαν οι φίλοι του το Δήμαρχο Δημήτρη Στεργίου-Καψάλη σε συγκέντρωση που διοργάνωσαν οι υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβολοι Πεντέλης.
Είμαι εδώ! Αυτός είμαι, Αυτός ήμουν, Αυτός θα είμαι!
Είμαι εδώ, είμαστε όλοι μαζί μια γροθιά, για να εγγυηθούμε για την πόλη μας και το βουνό μας. Η 12ετής διαδρομή μας , μας οδηγεί μακριά από τις συναλλαγές και τις διαπλοκές. Μας οδηγεί στις 8 Νοεμβρίου στο τιμόνι του Νέου Δήμου Πεντέλης.
Στη γειτονιά του, στην Πεντέλη, το δήμαρχο Δημήτρη Στεργίου –Καψάλη υποδέχθηκαν οι φίλοι του, σε συγκέντρωση που είχαν διοργανώσει όλοι οι Υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Περιφέρειας Πεντέλης.
Στο φιλόξενο χώρο του κέντρου «Τέλης» εκατοντάδες φίλοι. ήρθαν για να ευχηθούν καλή επιτυχία στο δικό τους Δήμαρχο, αλλά και στους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, φίλους και συμμαθητές τους που χρόνια τώρα ζουν και μοιράζονται μαζί τις αγωνίες και την καθημερινότητα.
«Πολιτικός Πολιτισμός» είναι ο όρος που εκφράζει τη χθεσινή εκδήλωση. Η σύμπνοια μεταξύ των υποψηφίων, οι έλογες τοποθετήσεις τους και η συμμετοχή του κοινού...
«Με ξέρετε καλά, εδώ γεννήθηκα, ανδρώθηκα, δημιούργησα. Μέσα σε 12 χρόνια, ως δήμαρχος, κατάφερα να σας γνωρίσω έναν –έναν και να σας κοιτάζω στα μάτια. Λειτούργησα σπαρτιάτικα, χωρίς υπερβολές και χλιδή, σεβόμενος τον κόπο και την ανάγκη για το μεροκάματο του κάθε συμπολίτη μου. Με τις ίδιες Αρχές θα συνεχίσω.
Αυτός είμαι, αυτός ήμουν, αυτός θα είμαι !
Τέλος ο δήμαρχος τους ευχαρίστησε για την δυναμική τους παρουσία και τους διαβεβαίωσε πως δεν κάνουν λάθος και δεν θα μετανοιώσουν ποτέ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου