Διαχρονική και κατ’ εξακολούθηση η απώλεια
σημαντικών εσόδων του δήμου
από μη είσπραξη αναλογούντος ΤΑΠ στη δημοτική
Κοινότητα Πεντέλης
Είναι η ώρα
ανάληψης ευθυνών από τον κ. Δ. Στεργίου
Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης για τη διοίκηση
Στεργίου και κυρίως για τον ίδιο, ανέδειξε η συζήτηση του
θέματος στην οικονομική επιτροπή της 17ης Μαΐου, για απώλεια μεγάλων εσόδων του
δήμου, από μη είσπραξη επί σειρά ετών και κατ’ εξακολούθηση του αναλογούντος
ΤΑΠ, στη δημοτική κοινότητα Πεντέλης. Κύριος υπαίτιος ο ίδιος ο δήμαρχος...
Η διοίκηση άφησε αναπάντητα σωρεία ερωτημάτων και
περιορίσθηκε σε εικασίες ή στην εύκολη απάντηση... «δε γνωρίζουμε». Είναι όμως ΈΚΘΕΤΗ.
Πρώτα απ’ όλα ομολόγησε την απώλεια εσόδων από μη
είσπραξη ΤΑΠ στη δημοτική κοινότητα Πεντέλης σύμφωνα με τις εκάστοτε
επικαιροποιούμενες αντικειμενικές αξίες
επί σειρά ετών.
-Πόσα είναι τα απολεσθέντα έσοδα του δήμου(δε
γνωρίζουν και ρωτούν τη ΔΕΗ να τους πει!!!)
-Αν μία επιστολή που εμφάνισαν ότι εστάλη στη ΔΕΗ τον Αύγουστο του2007(με 6
μήνες καθυστέρηση από την έκδοση της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών για
αλλαγή των αντικειμενικών αξιών) πιστοποιείται, η παραλαβή της, από τη ΔΕΗ.
(Τέτοιες σημαντικές επιστολές δεν τις στέλνεις με τα
‘περιστέρια’ και σε τελευταία ανάλυση οφείλεις να πιστοποιήσεις την παραλαβή
της και την εφαρμογή του αιτήματός σου.
Ο δήμαρχος στρατιωτικός είναι και
γνωρίζει από διαδικασίες πιστοποίησης και εφαρμογής εντολών).
-Πώς δεν αντελήφθη ,αν δεν αντελήφθη(!), επί σειρά
ετών ως οικονομικός προϊστάμενος των
υπηρεσιών του δήμου, ότι δεν εκτελούνταν
κανονικά οι προϋπολογισμοί;
Τρεις βασικές πηγές εσόδων λειτουργικών δαπανών έχει
ένας δήμος: ΚΑΠ, ανταποδοτικά, ΤΑΠ.!!!
-Πως εξηγείται ότι όταν το Σεπτέμβριο του 2011 ο κ.
Καρβουνάκης, ως θεματικός αντιδήμαρχος ζήτησε διόρθωση από τη ΔΕΗ των τιμών ΤΑΠ
έγινε άμεσα, ενώ το 2007 που ο κ Στεργίου φέρεται ότι το ζήτησε η ΔΕΗ δεν ενήργησε:
-Πως εξηγείται
το γεγονός ότι το 8μηνο Ιαν –Αυγ του 2012 οι εισπράξεις
ΤΑΠ μετά τη διόρθωση και πάντα
για τη δημοτική κοινότητα Πεντέλης ήταν 113.381,91 ευρώ, έναντι 19.745.75 ευρώ
του αντίστοιχου διαστήματος του 2011, δηλ περίπου 600% περισσότερες : (Είναι
προφανές ότι, και αν ακόμη ζητήθηκε ,το 2007 η αύξηση αυτή ήταν 35%.Ηλίου
φαεινότερο και επιβεβαιωμένο ,ότι οι τιμές είχαν να αναπροσαρμοσθούν από το
1999.)
-Γιατί δεν ζητήθηκε η αναδρομική είσπραξη εσόδων των
ετών 2006 και2007: Πέρασε πενταετία. Πως θα ρυθμιστεί αυτή η απώλεια: Ποιος θα τα πληρώσει: Σε ποιόν ή ποιους θα
καταλογισθούν:
Είναι προφανές ότι εδώ έχουμε να κάνουμε είτε με
βαριά αμέλεια του δημάρχου ,του κ .Στεργίου
ή με σκόπιμες ενέργειες προκειμένου να είναι αρεστός στους συνδημότες
και ψηφοφόρους του ή σε τελευταία
ανάλυση σε αδυναμία άσκησης επαρκούς διοικητικού ελέγχου. Ό, τι και να
συμβαίνει έχουμε σημαντική απώλεια
εσόδων του Δήμου!!
Και το επιμύθιο όλων αυτών ! Αντί ο κ Στεργίου να
αναλάβει μόνος του τις μεγάλες ευθύνες που του αναλογούν ως πολιτικός και διοικητικός προϊστάμενος,
για τη ζημιά που υπέστη ο δήμος διαχρονικά επί μια 12ετία και να δώσει την
πολιτική λύση, παρασύρει και σύρει την πλειοψηφία σε μήνυση κατά της ΔΕΗ!!!,
ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΤΟ ΔΉΜΟ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΕΣ
και προσπαθεί να βρει σωσίβιο στις δικαστικές αίθουσες. Το θέμα ξεφεύγει
πλέον της οικονομικής επιτροπής. Πρέπει να απασχολήσει το Δημοτικό Συμβούλιο
και φυσικά τις εποπτεύουσες διοικητικές αρχές που είναι ενήμερες.
Υπάρχει
ομολογημένη απώλεια δημοσίων εσόδων!!!
Το δημόσιο έχει υποστεί βλάβη !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου