Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Αμύνεται με φουλ "επίθεση" ο Μ. Γραφάκος

Επαναλαμβάνει τις απειλές σε Στεργίου, ενώ στο "κάδρο"
 των μηνύσεων & των αγωγών προσθέτει & τα ΜΜΕ !!! 
 "Εντολή στους δικηγόρους του να υποβάλλουν μήνυση και αγωγή κατά του κ. Στεργίου, κατά συνεργατών του και κατά ΜΜΕ, για συκοφαντική δυσφήμιση και προσβολή της προσωπικότητάς του», έδωσε ο τέως Δήμαρχος Μελισσίων και νυν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης του ενοποιημένου Δήμου Πεντέλης Μανώλης Γραφάκος.
Στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε κάνει λόγο για "συντονισμένη προσπάθεια απαξίωσης του έργου του στα Μελίσσια " από τον Δήμαρχο κ. Στεργίου, αλλά και "σπίλωσης της προσωπικότητάς του".

              Τη μορφή παροξυσμού 
λαμβάνει πλέον το μίσος του Στεργίου!
"Το μίσος του(Στεργίου), υπογραμμίζει ο επικεφαλής του Συνδυασμού "Η Πεντέλη στο Υψος της", το οποίο πλέον λαμβάνει τη μορφή παροξυσμού, μεγαλώνει λόγω της αναπόφευκτης σύγκρισης που κάνουν οι δημότες για το έργο της δικής μας διοίκησης και της δικής του αντίστοιχα. Η 12 ετής πορεία του κ. Στεργίου στην αυτοδιοίκηση το μόνο που εγγυάται είναι αντιδημοκρατική συμπεριφορά, ψέματα και προπαγάνδα. Μάταιες οι προσπάθειές του να εφαρμόσει τις πρακτικές αυτές και στα Μελίσσια.
Ο κόσμος τον έχει ήδη καταλάβει και του γυρνά την πλάτη.


Προσπαθεί να κατασκευάσει «δήθεν στοιχεία» ο νυν Δήμαρχος
Έτσι αντιλαμβανόμενος την αδυναμία του και την ανικανότητα της διοίκησής του να πάει την πόλη μπροστά, επιδίδεται στο γνωστό σε αυτόν σπορ της συκοφάντησης όσων πολιτικών του αντιπάλων αισθάνεται ότι τον απειλούν.
Συνεχίζει να προσπαθεί να κατασκευάσει «δήθεν στοιχεία» και αφήνει βαρύτατες αιχμές για το πρόσωπό μου τις οποίες πλέον δεν μπορώ να ανεχθώ.
Ήδη μετά τις ανακοινώσεις που εξέδωσε το γραφείο τύπου του κ. Στεργίου στις 1/8/2011 και στις 4/8/2011, από τις οποίες διαφαίνεται η πρόθεσή του να συνεχίσει να σπιλώνει την τιμή και υπόληψή μου και μετά την τοποθέτηση του ιδίου στο Δημοτικό Συμβούλιο της 4/8/2011, ότι δήθεν «έπρεπε να είμαι αλλού…» έδωσα εντολή στους δικηγόρους μου να υποβάλλουν μήνυση και αγωγή κατά του κ. Στεργίου για προσβολή της τιμής, υπόληψης και προσωπικότητάς μου και για συκοφαντική δυσφήμηση.

             Απειλεί ευθέως  συγκεκριμμένα ΜΜΕ
Ίδια αντιμετώπιση θα έχουν τουλάχιστον από εμένα, όσοι συνεργάζονται μαζί του προκειμένου να σπιλώνουν την προσωπικότητά μου, καθώς και όσα Μέσα Ενημέρωσης δημοσιεύουν ψευδέστατες ανακρίβειες και συκοφαντίες που τους υπαγορεύει ο κ. Στεργίου, χωρίς να ελέγχουν την εγκυρότητα των πληροφοριών.
Θυμίζω δε, ότι θα είμαι κάθε φορά εκεί που οι συμπολίτες μου με την ψήφο τους θα με στέλνουν. Με την ευκαιρία ευχαριστώ για μια ακόμα φορά ιδιαίτερα τους Μελισσίωτες για την εμπιστοσύνη τους στις πρόσφατες εκλογές με το τιμητικό 60% στην πόλη μας, ποσοστό αναγνώρισης της προσφοράς μας στα Μελίσσια, καθώς και για την αγάπη τους που μου δείχνουν καθημερινά. Τώρα όμως απευθύνομαι σε όλους τους συμπολίτες μας και των τριών δημοτικών κοινοτήτων και τους καλώ να κάνουν υπομονή, ώστε η καταστροφική λαίλαπα της διοίκησης Στεργίου να αποτελέσει μια κακή παρένθεση στα κοινά της πόλης μας.
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με τον κ. Στεργίου. Πλέον το λόγο θα τον έχει η δικαιοσύνη.
Ο κ. Στεργίου, αντί να ασχολείται με τα θέματα και προβλήματα της πόλης, Επι εννέα μήνες με ψέματα σε μια συντονισμένη προσπάθεια απαξίωσης του έργου μας στα Μελίσσια, αλλά και σπίλωσης της προσωπικότητάς μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου