Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Θανάτωση ζώων στο νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης

"Η εκπομπή σας είναι μια πολύ ευχάριστη και δημιουργική συντροφιά κάθε πρωί στην ανιαρή οδήγηση προς την εργασία μου. Είμαι ένθερμος ακροατής σας επί μακρό χρονικό διάστημα και επειδή έχω διακρίνει οτι είστε άνθρωπος με ευαισθησίες παίρνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας.
Είμαι ιατρός στο νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης και σήμερα μόλις έφτασα στην εργασία μου αντίκρυσα ένα αποτρόπαιο θέαμα. Κάποιοι ασυνείδητοι αποφάσισαν να θανατώσουν (με φόλες) δέκα περίπου σκυλιά τα οποία βρίσκονταν στον προαύλιο χώρο. Οφείλω να σημειώσω πως αυτά είχαν κτηνιατρική περίθαλψη για την οποία είχαν μεριμνήσει κάποιοι απο τους εργαζόμενους ενω ταυτόχρονα οφείλω να τονίσω πως το νοσοκομείο δεν έχει περίφραξη-μάντρα ώστε να τα κρατήσει εκτός. Μάλιστα απο τη μια πλευρά συνέχεια του νοσοκομείου αποτελεί το βουνό ( η περιοχή που ο skai την κυριακή οργανώνει την αναδάσωση). Τα ζώα αυτά αποτελούσαν συχνά μια ευχάριστη ενασχόληση για τους παιδιατρικούς ασθενείες.
Λαμβάνοντας υπόψη μας πως σε πολλα παιδιατρικά νοσοκομεία της αλλοδαπής έχουν δημιουργηθεί ειδικά θεραπευτικά τμήματα επικοινωνίας των παιδιών με ζώα καθώς και το γεγονός πως πλέον έχει δημοσιευθεί ένας σημαντικός αριθμός μελετών σχετικά με την θετική αλληλεπίδραση παιδιού-κατοικίδιου(ζώου) στην ψυχική υγεία του πρώτου, διερωτώμαι ποιό ακριβώς είναι το επίπεδο του δικού μας πολιτισμού όταν μια μερίδα ατόμων προβαινει στην θανάτωση των ζώων;
Θα επιθυμούσα να μη δημοσιοποιήσετε τα στοιχεία μου τα οποία ωστόσο παραμένουν στη διαθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση".
Με εκτίμηση,
Δρ. Ηλίας Κοσμίδης
http://drasi.skai.gr/?p=8451

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου