Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Σε «Club» μετατρέπουν το Ν.Α.Τ τα Σαββατοκύριακα, αρκετοί νεαροί !

       Σοβαρότατοι οι κίνδυνοι πυροπροστασίας των κτιρίων
Σε χώρο διασκέδασης έχουν μετατρέψει τα εγκαταλελειμμένα κτίρια του «ΝΑΤ», νεαρής ηλικίας άτομα τα οποία σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο, οργανώνουν συναντήσεις πολύμορφης ...ψυχαγωγίας!

Αυτό ισχυρίζεται ο Δήμαρχος Πεντέλης κ. Δημήτρης Στεργίου - Καψάλης, ο οποίος με επείγουσα επιστολή του προς τον Πρόεδρο του «ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΠΟΜΑΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ» κ. Φωτίου, τον  Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Μελισσίων κ. Γεώργιο Νικολιδάκη τον Διοικητή του Τμήματος Ασφαλείας Μελισσίων  κ. Σωτήριο Τζατζάκη(η οποία κοινοποιήθηκε και στους κ.κ. : Νικόλαο Δένδια Υπουργό Δημοσίας Τάξεως & Προστασίας του Πολίτη, Κωνσταντίνο Μουσουρούλη -Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου), επισημαίνει τα εξής:
«Η κατάσταση αυτή, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους πυροπροστασίας - πυρασφάλειας της περιοχής, κινδύνους ζωής για τους νέους που συγκεντρώνονται εκεί και κινδύνους ασφάλειας για τις γειτονικές ιδιοκτησίες.
Είναι ανάγκη άμεση, υποστηρίζει, να εξασφαλιστεί η εικοσιτετράωρη φύλαξη του χώρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου