Την Τετάρτη 5
Ιουνίου 2013 και ώρα 12.00
πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη μηνιαία συνάντηση του Δημάρχου Δημήτρη
Στεργίου- Καψάλη, με τις Διευθύντριες των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών
του Δήμου Πεντέλης.
Η συνάντηση
έγινε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο, προήδρευσε ο
θεματικός Αντιδήμαρχος κ. Μούστρης Παναγιώτης και συμμετείχαν ο Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής
Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Αντιδήμαρχος κ. Αντώνης Καβουρίδης και όλες οι Διευθύντριες των Παιδικών Σταθμών.
Το κύριο θέμα
που απασχόλησε την σύσκεψη, ήταν οι εγγραφές των νέων νηπίων για την νέα
σχολική περίοδο 2013-2014, για τις οποίες επισημάνθηκε η ανάγκη πιστής τήρησης
των οδηγιών που έχουν δοθεί, ώστε να εξασφαλιστεί ο μέγιστος δυνατός αριθμός χρηματοδότησης- κάλυψης των
τροφείων των νηπίων από την Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Με ιδιαίτερη έμφαση τονίστηκε ότι, στόχος της
Διοίκησης είναι ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ στους Βρεφικούς και Παιδικούς
Σταθμούς καθώς και στα ΚΔΑΠ–Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης του Δήμου Πεντέλης.
Παράλληλα συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες και τα
προβλήματα για την οργανωτική λειτουργία των σταθμών, καθώς και για την άρτια
προετοιμασία, οργάνωση και διεξαγωγή των γιορτών λήξης της σχολικής περιόδου.
Δόθηκαν δε οδηγίες για την εφαρμογή του νέου κανονισμού οργάνωσης και
λειτουργίας των παιδικών σταθμών και άλλα θέματα της καθημερινότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου